Хліб для людей похилого віку


Хліб для людей похилого вікуФахівці Університету прикладних наук Фульди (Німеччина) розробили рецептуру сірого хліба, призначеного для споживання людьми похилого віку.

Цей продукт має дві особливості. По-перше, він збагачений мінеральними і баластними речовинами. Останні, як відомо, відповідають за очищення організму від отрут і токсинів. По-друге, цей хліб не має хрусткої скоринки, а тому під силу тим, хто в силу віку вже не може ретельно пережовувати їжу. «Персонал будинків престарілих змушений зрізати скоринку з хліба перед тим, як запропонувати його пацієнтам», – розповідає журналу «Шпігель» Йоахім Шмітт, професор харчових технологій університету Фульди.

Буханець «хліба для людей похилого віку» виглядає трохи світлішим за звичайний. Випікається такий хліб не в печі або духовці, а в мікрохвильовій печі. Це більш тривалий процес і коштує хліб на 10% дорожче ніж звичайний сірий. Зате на поверхні випеченої в мікрохвильовій печі буханки не утворюється скоринка, яку зрізують, а значить на кухні будинку престарілих буде менше харчових відходів.

За оцінками Німецького товариства харчування, близько двох третіх мешканців стаціонарних установ по догляду за людьми похилого віку харчуються неправильно або неповноцінно. Новий хліб, як вважають розробники, допоможе вирішити цю проблему. Шести скибочок цього хліба, за їх словами, буде достатньо, щоб організм заповнив половину добової потреби в магнії і кальції. У 2015 році цей виріб повинен з’явитися в роздрібному продажі у всій Німеччині. Як вважає Йоахим Шмітт, ринковий потенціал нового продукту великий – суспільство в демографічному плані старіє, а харчовики поки не дуже рухаються і не особливо реагують на цей тренд.

Харчовики дійсно дуже скептично відгукнулися про розробку вчених університету Фульди. Як заявила «Шпігелю» Карина Аліхан, представник фірми Harry, одного з найбільших пекарських підприємств Німеччини, її компанія вже давно створила аналогічний продукт, але була змушена виключити його з асортименту як такий, що не користується попитом. За словами Аліхан, цільова група для такого продукту недостатньо велика. Крім того, маркетологи звертають увагу на психологічні особливості цієї цільової аудиторії – її представники і чути не бажають ні про який «хліб для людей похилого віку», оскільки не вважають себе зовсім вже безпорадними. Нарешті, за словами пекарів, хліб без рум’яної скоринки – це не хліб. «Буханець свіжоспеченого хліба на 80 % зобов’язаний своїм ароматом саме скоринці», – вважає керівник німецької Академії пекарського ремесла Бернд Кючер.

Джерело: gazeta.comments.ua 

Comments are closed.